Lets dance.......

Jaha jag har ju alltid sett upp till Magnus Samuelsson så jag vart chokad över att se "Världens starkaste man" stå och dansa runt på tv, men måste väl ändå medge att han var rätt duktig och gjorde bra ifrån för att vara så jävla stor som han är.

Sen att Magdalena graff var med gav mig bara dåliga minnen tillbaka ifrån systrarna graffs sångkarriär och det är något som jag aldrig vill uppleva igen. Jag vill bara säga att jag brukar inte använda uttrycket släpp katten när något låter illa men hoppas att dom aldrig försöker med en sångkarriär igen för deras sång går att jämnföra med Darin och det är inge vidare att bli jämnförd med killen som bara har 14 åringar som fan´s

Kommentarer
Postat av: Victoria Wiklund

Kul när folk börjar blogga :) Kika gärna in hos mig :)

2009-01-18 @ 18:14:20
URL: http://bikuki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0