Jippie!!

nu har Janni fått svar ifrån soss om hon skulle få pengar och det får hon, rätt mycket desutom så vi klarar oss denna månaden med:P

Vi var och handlade lite och jag köpte ett nytt tangentbord att ha till laptopen.. och jag vet att ni tänker att tangentbord till laptop är bara onödigt men det är det verkligen inte eftersom när jag blir arg så är det bättre jag slår på tangentbordet än på laptopen! sen så passade inte det till min dator så jag lämnade tillbaka det och köpte det ända tangentbordet som dom hade inne.. och det kostade 600kr.,.. så jag skäms som fan för att vi kunde ha gjort så mycket annat för dom pengarna men jag är ju dum så får väl skylla mig själv..

sköt om er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0