JÄVLA.....

Sura gammla kärringar!!!!

Vi skulle dra ner till stan idag och satte oss i bilen och drog iväg, det första stoppet vi gör var biblioteket och lånade lite böcker.. sen så vart det åhlens och där handlade vi lite annat, och sen började jag känna mig pressad tack vare parkeringsautomaten så inte tiden skulle ta slut.. så jag frågade en gammal tant vad klockan var och hon stirrade på mig i några sekunder och vände sig sen om!!!!! fan va arg jag blev, förbannade jävla moderatkärring!!! bara för att jag inte är 79 år gammal så betyder fan inte det att jag inte kan bli behandlad hur fan som helst.. jävla subba!!

senare efter det så gick vi förbi en parkering och då så stog det en bil och väntade på att få parkera, och då lämnade en bil parkeringen så då kunde ju hon ta den lediga platsen.. då kom det en gammal jävla gubbe ifrån andra hållet och trängde sig före henne och tog parkeringsplatsen! BLIR VANSINNIG på alla jävla idiotiska gammlingar.. Om ni inte kan bete er som folk så håll er förhelvete inne!

Kommentarer
Postat av: Janni

Hade gärna stått lite närmre och hört vad hon sa till gubben, jag hade slagit honom över käften!

2009-01-20 @ 17:00:37
URL: http://jannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0