Japp

Fan man är inte van att gå upp så här tidigt längre, tjejen och jag fick en fixide att åka till jönköping idag.. vet ej varför men sånt är livet och det kan ju bli trevligt för vi behöver ändå lite saker ifrån IKEA vilket är ungefär samma sak som Ullared! Idiotiska pensionärer där med som kör på folk coh är sura för att.... vet ej varför riktigt men dom är oftast griniga.. jag kollade mitt konto precis på banken och hade mer pengar än vad jag hade hoppats på så jag är glad för nu kan vi handla lite och ha det bra.

 Nu ska jag dricka massa kaffe och ta det lungt känner jag innnan vi åker så jag hinner få ner mitt bloodtryck sen jag såg att jag hade massa pengar :P
Det var en otroligt skön överaskning att få mer pengar för att jag och tjejen har alltid levt på jättedålig ekonomi så det är jävligt underbart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena!

Välkommen in i bloggsvären ;)

Här har du två bra bloggar...



www.ungvansterjkpg.blogspot.com

www.ungvansterjonkopingslan.blogspot.com

2009-02-19 @ 18:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0