Jag

Jag ska väl kanske berätta lite om mig själv, jag är en man på 20 år och som spenderar mest tid på min dator och min flickvän eftersom jag har blivit arbetslös tack vare arbetsbrist så fick jag sluta tillsammans med 100 andra.
Jag och Jannis.blogg.se delar nu lägenhet och det är underbart, hon är det bästa som har hänt mig.

Jag ska väl skriva lite om saker som har stört mig som fan dom senaste dagarna och 1a på listan kommer pensionärer och då speciellt i trafiken!! Var och handlade för några dagar sen och då kom en pensionär fram till mig och frågade vad det var för pris på falukorven och pekade då på en bit blodpudding! sen efter det så gick hon ur affären och satte sig i bilen och körde iväg! Blir så jävla irreterad på att dom inte kollar sin syn oftare med tanke på att dom börjar bli gamla och att dom orsakar så pass många trafikolyckor varje år.

Jaha nu sitter jag här iallafall kl 23.15 på kvällen och bara softar, har ju inget annat att göra ändå så.. Janni har ju gått och ställt sig i duschen så jag passar väl på att skriva lite nu när hon inte är här så känner jag mig inte lika osocial efteråt :P

Tjejen tvingade mig att läsa lite ur blondinbellas blogg och jag har kommit fram till att hon har en del sunda funderingar förutom den där jävla pälsen som hon går omkring med! Man tycker ju att folk borde veta bättre.

Kommentarer
Postat av: Janni

duktig plutt!

2009-01-17 @ 00:07:40
URL: http://jannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0