HEMMA!!!!

Ja nu har jag precis kommit hem ifrån att varit hemma hos Morsan några timmar,  men hon drog til jobbet och thomas (min lillebror) drog iväg till sin kvinna.. och farsan var trött så han funderade på att gå och lägga sig eftersom det har varit en jobbig vecka och han håller på att bli sjuk.
När jag väl bestämde mig för att åka hem så var det ett fartfyllt sprintlopp hem med bilen:P kul att åka på natten för man har vägarna för sig själv nästan.

Så nu sitter jag hemma igen hos min älskling och ska göra lite klyftpotatis med brunsås och kötbullar och käka och sen så blir det väl mysa framför tv´n och bara ta det lugnt..


sköt om er alla och ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0