God morgon

Jaha då sitter man här kl 14 på dagen.. varit vaken sen kll 10 men har inte orkat skriva för jag har spelat och kollat på tv istället, fick reda på att igår så var det Linkin park konsert på MTV och då vart jag vansinnig för att jag inte har MTV eftersom dom är jävligt bra.
Har suttit och spelat lite wow med och snackat med min lillebror och bara latat mig.
Jag vill idag dissa grannen i huset bredvid som inte kan ta hand om sin hund för den bara skäller och tjuter hela tiden som om den får spö, jag tror att han misshandlar sin hund, ioch för sig så är det bara en ful pudel men ändå. Djur och människor ska behandlas lika.
Så dissen idag är till alla jävla idioter som har djur men som inte kan ta hand om dom, klarar man inte av det så ger man bort djuret till någon som kan med det men man har fan inte kvar djuret och missköter det istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0