God Morgon elle va man nu ska säga kl 13.30

Jaha vaknade kl 9 men har inte orkat skriva än, lät även janni sova några timmar till för hon verkade så trött. Jag har sutit och spelat lite och kollat på film och tråkat mig nu i flera timmar och nu ska vi ner till biblioteket och låna lite böcker så man har nåt att göra förutom datorn för det kan bli rätt segt egentligen.

har snöat rätt mycket ute idag så det lär vara jättehalt med bilen men det löser sig nog :P sen så måste jag väl åka och handla cigg med men det är ju sånt man får stå ut med. Sen idag så måste jag ställa mig och diska och sånt för det ser förjävligt ut just nu i våran lägenhet men men.. det är ju bara att göra något åt det.. aja nu ska jag dra iväg men skriver väl lite mer senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0