Ätit

Jaha det var tänkt att jag och tjejen då skulle skärpa till oss lite med vad vi äter men det gick ju åt helvete:P hon fick ju pengar så vi firade med att dra och käka pizza på världens godaste pizzeria.
 Sitter nu och är skittrött och jag vet ej varför men det blir väl bättre snart hoppas jag.. aja jag ska väl spendera lite tid med min sötnos och bara softa.

 Jag vill även passa på att igen påpeka att folk över 70 ska inte få ha körkort.. dom är bara dumma i huvudet när det gäller trafik eftersom det inte fanns några lagar ifrån när dom var små och inte fan kan dom läsa upp det heller själva utan det är ju omöjligt att öppna en bok :P


Stödj bingolotto!! håller pensionärerna ur trafiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0