Tjena alla nattugglor!

Hejsan alla muppar :P nedå nu ska jag vara snäll och seriös men samtidigt så vill jag snacka lite om att jag funderar på att ändra lite inriktning på min blogg till lite mer vänstervridet eftersom jag är vänsterpartist.
Jag är så trött på alla jävla rasister och nazister som går omkring på gatorna och ingen verkar bry sig eller är för fega för att berätta vad de tycker och tänker.
Jag är inte än av er,  jag säger och vad jag tycker och tänker och skiter i om ni tar illa upp eftersom jag tror på att det är bättre att stå för det man tycker.
Däremot så ska man ju inte vara onödigt taskig och elak om det inte behövs, som mot rasister och nazister, dom förtjänar inte ens att existera i mina ögon.
Det ända som gör är att sprida sin dåliga verklighetssyn och sitt sjuka sätt till andra svaga människor som inte kan tänka själva.
Gör som jag, stå på er och kämpa för det ni tror på!


Viva la resistance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0