tjena

Nu har min morsa och mormor varit här en liten sväng och fikat och vi har handlat lite samtidigt. Dom tog en av våra två katter med sig hem för att de bara bråkar med varandra hela tiden och det är skitjobbigt :P
Nu så har dom åkt hem iallafall och tjejen gör sig iordning för att hon ska iväg och träffa några av hennes gamla polare och jag kände inte för att hänga med idag så jag blir väl själv hemma några timmar verkar det som........ vafan ska man hitta på?
Jag får väl sitta och fundera lite på hur vi ska göra demonstrationen den första Maj något alldeles extra så att alla kommer ihåg den.


aja hur som helst... vad gör ni för något ikväll då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0