Jaha då var det klart

Nu har jag gjort klart bloggen för idag och jag måste säga att jag är nöjd  som fan hehe. den är grymt snygg tycker jag och innan ni säger något så ska ni komma ihåg att det finns inget coolare än Darth Vader :P
Min kusin har varit här några timmar och vi snackade kampsport och liknande saker och det var kul att träffas för det var länge sen. Han är väl den av släktingarna som jag i stort sätt kommer bäst överens med för att vi har en hel del gemensamt.
Aja nu ska jag väl fortsätta att kolla vidare på bloggen lite och jobba vidare, sköt om er alla

 

Kommentarer
Postat av: madelene

du bad mig kolla och jag tycker du har lyckats riktigt bra (y)

2009-04-23 @ 08:16:16
URL: http://www.madelenenystrom.devote.se/
Postat av: Anna-Panna

Bloggen har en originell grå bakrund och den röda texten är snygg mot det svarta, MEN den är svår att läsa.

Jobbig - och särskilt med "gubbar" mitt i texten.

Mitt tips är att du gör den litet läsvänligare för innehållet är ju bra.

2009-04-23 @ 08:46:11
Postat av: Matilda

Fint med darth wader:)

2009-04-23 @ 15:46:01
URL: http://matilldaz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0