Idiotiskt kundmottagande

Jag var nere och handlade lite i våran hemköpsbutik som ligger nere på stan för jag ville ha lite pepsi, handlade lite andra saker med och när jag väl kom fram till kassan så var det en massa fjortisar framför som stod och skrek och pratade skithögt med varandra och pratade istället för att betala så jag fick vänta på dem i ca 5 min innan dom betalade och ända anledningen till att de betalade var för att jag vart förbannad. Jag sa till dem att om de inte ska betala eller handla så kan dom för helvete dra någon annanstans för att jag var stressad och skitirreterad av allt skrik och då kallade dom mig idiot och då kallade jag dom för jävla fjortisar och då höll dom käften.
När det väl var min tid senare så precis när jag skulle betala så sa hon i kassan att det var jävligt dålig hyffs av mig att säga så till tjejer och att jag borde veta bättre. Då vart jag faktiskt förbannad för att det ska vara så jävla orättvist för oss killar för att det är alltid så jävla synd om tjejerna. Och så fort det är något så ska dom alltid skylla på att de har det mycket jobbigare än vi killar har och att vi är orättvisa och idiotiska men sen när vi väl använder samma rättvisa och behandlar dem likadant som jag skulle behandla en kille så är man ett svin istället.

Jag är för jämnställdhet men ibland så undrar jag om det är det som tjejerna vill.
Jag är med i vänsterpartiet och jag sliter för allas lika rättigheter så tolka mig inte nu som något svin som inte bryr mig.

Kommentarer
Postat av: Likkan

Sant, håller fullständigt med dig. =) Jag fattar förresten fortfarande inte varför det är så fel av killar att slå tillbaka, om en tjej försöker spöa skiten ur honom...

2009-04-22 @ 01:12:20
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0