God morgon?

jaha då har man varit ute med hunden för sista gången inatt och det är fan kallt ute! Man borde ha vant sig vid det kalla jävla vädret i detta förbannade land men det gör man verkligen aldrig, och speciellt inte i den staden jag bor för under 3 sekunder så hinner det med att vara vindstilla och sen blåsa så att man nästan åker bakåt när man går. Men jag och tjejen trivs här även om det är väldigt "dött" och det ända uteliv som finns här är på hotellet och där är det fan mindre folk än på landan i Vetlanda och då är det fan illa!

Men men sånt är livet, nu sitter man bara uppe för att man väntar på macgyver som börjar om ca 1h och det är det bästa program som någonsin har gjorts :P
Han är en av mina första idoler jag hade när jag var liten, den mäskliga versionen till uppfinnarjocke och Skalman hehe.

Ne nu ska jag sätta mig och leka med lite bilder och se om man får iordning på några av dem. Om ni ändå ska sitta här och läsa så ta en sväng in på tjejens blogg och läs lite med.

Jannis.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0