Ellu?

Tjena alla, jag har spenderat den största delen av min morgon med att försöka få iordning på min blogg lite eftersom jag börjat med det igen efter mycket om och men hehe. Har kollat lite på olika mallar och sånt som man kan använda men jag hittade verkligen ingen som jag gillade så det fick bli att jag skapade en egen istället och jag hoppas att resultatet är schysst.

Senare idag så ska jag ringa min moder och be om pengar för bensinen som hon använde upp så att man kan ta med tjejen ut och käka och hon har varit väldigt sugen på lite godis idag så vi drar väl och handlar det och tar ut hunden samtidigt. Hör väl av mig lite senare om vad som händer.

Sköt om er.



Dagens låt är akon ft Kardinal Offishal - Dagerous och det är en så otroligt skön låt.

Kommentarer
Postat av: nadia a. ♥

Min dag har vart super! :D

2009-04-21 @ 16:37:48
URL: http://streetshero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0