Då var det dags igen

Jaha då har man vaknat till efter en fest igår som var trevlig dom första timmarna men sen så var man så jävla dum att man drack vodka, jag blir alltid agressiv av vodka och jag funderar seriöst på att sluta dricka helt. Jag och älsklingen ska kanske bli fodervärdar åt en laborador och det ser vi verkligen fram emot.

Igår så vart jag skitarg den sista timmen av kvällen och jag vet inte varför jag vart det för jag hade ingen anledning till att bli så sur och förlåt älskling för att jag lät det gå ut över dig.

Jag vill bara skriva lite med eftersom den här bloggen handlar lite om dissande och allt annat med så ville jag idag dissa spåkvinnor, hade en på festen igår och hon spådde några och alla tyckte det stämde så bra och jag undrar hur man kan tro på något sådant? Ungefär samma sak som religion, enligt mig så är det med idiotiskt och jag anser att alla religiösa ska ta hand om sitt egna liv istället för att tro att allt är bestämt redan innan eller att svaret står i tarotkort eller att det finns en "plan" med livet.

Religion är folkets opium - Karl Marx

Lev varje dag som det vore din sista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0